piątek, 4 października 2013

Pierwsza sprzeczka z najlepszą przyjaciółką

Hej!
Wczoraj pierwszy raz pokłóciłam się z moją najlepszą przyjaciółką ,właściwie to się na nią obraziłam bo miałam wiele powodów np:
-Nazywa jakąś dziewczynę chłopczycą ,bo biega za chłopakami a sama tak robi;
-wkurza mnie to ,że ma sekrety o których nigdy mi nie powie ,ale ja się sama tego domyślam ;
-robi sobie ze mnie popychadło i nie zachowuje się jak przyjaciółka ;
Najbardziej wkurza mnie to ,że z każdego chce sobie zrobić wroga ;{.Ona w mojej szkole jest już drugi rok i widać ,że za bardzo się rozkręciła a ja się czuję jakbym była jej taką służącą pomyj ,pozamiataj.Dzisiaj z nią pisałam i postanowiłam jej wybaczyć ,bo nie chcę żeby w przyszłości była wredną babą do której nikt nie chce się odezwać bo zrobiła sobie z wszystkich wrogów a ja też w tym brałam udział ,a ja nie chcę być wredna i mieć wszystkich ludzi koło siebie za wrogów.Dlatego też nie chcę żeby moja przyjaciółka taka była i oczekuje u niej poprawy.

Z dedykacją dla moich przyjaciółek i czytelników ^.-
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz